loading...

وب نوشت عاشقانه

وب نوشت عاشقانه

HP باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان را معرفی کرد

Modir بازدید : 283 شنبه 21 فروردین 1395 : 17:42 نظرات (0)

HP باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان را معرفی کرد - تک نوشت

  • HP باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان را معرفی کرد - تک نوشت

    اخیرا شرکت HP از یک لپ‌تاپی  جدید از سری اسپکتر (Spectre)  رونمایی کرده است. این لپ تاپ ۱۳٫۳ اینچی، که HP ادعا می‌کند باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان است فقط ۱۰٫۴ میلی‌متر ضخامت دارد.

    HP-Spectre-13.3_Port-detail-1024x575

    باید این نکته را مدنظر قرار دهید که باریک بودن این لپ‌تاپ به معنای ضعیف بودن آن از نظر سخت افزاری نیست. مدل جدید سری اسپکتر، دارای پردازنده‌های Core i5 و Core i7 شرکت اینتل، نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی و سیستم‌صوتی ساخت شرکت Bang & Olufsen است. سه درگاه USB Type C، هشت گیگابایت RAM از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ باریک هستند. HP ادعا کرده با توجه به باتری‌هایی که درون این لپ‌تاپ تعبیه شده‌اند با یک بار شارژ می‌شود حدود ۹٫۵ ساعت از آن استفاده کرد.

    HP-Spectre-13.3-right-facing-1024x575

    در ساخت این لپ‌تاپ به جای فلز از فیبر کربنی استفاده شده است و همین مساله هم سازندگان آن را قادر ساخته تا لپ‌تاپی با این ضخامت کم تولید کنند. این شکل تولید، وزن لپ‌تاپ جدید را هم به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش داده است.

    HP-Spectre-13.3_paired-with-charger-1024x575

    HP-Spectre-13.3_Rear-profile-showing-thinness-1024x575

    قرار است نسخه‌هایی از این مدل جدید با تزیین الماس و طلای ۱۸ عیار هم در ماه اردیبهشت رونمایی شود. این نسخه‌های لوکس در جشنواره فیلم کن به حراج گذاشته خواهند شد. در این نسخه بدنه روکشی از طلای ۱۸ عیار دارد و لوگوی HP روی بدنه هم با الماس تزیین شده است.

    در واقع محصول جدید شرکت HP به نوعی جوابی است به مک‌بوک اپل البته با صفحه نمایشی بزرگ‌تر، قدرتی بیشتر و جنبه‌های تجملاتی بیشتر.

    اسپکتر ۱۳٫۳ اینچی شرکت HP از ۶ اردیبهشت در آمریکا با قیمت ۱۱۷۰ دلار آماده پیش سفارش خواهد بود.

    HP از باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان را معرفی کرد

    منبع :دیجی کالا مگ و hp

۳ اپلیکیشن اندرویدی آزاردهنده برای بیدار شدن از خواب

Modir بازدید : 437 شنبه 21 فروردین 1395 : 17:19 نظرات (0)

3 اپلیکیشن اندرویدی آزاردهنده برای بیدار شدن از خواب - تک نوشت

  • 3 اپلیکیشن اندرویدی آزاردهنده برای بیدار شدن از خواب - تک نوشت

    بسیاری از مردم برای بیدار شدن همواره با مشکل مواجهند . صبح ها در یک تقلای غذاب آور برای دل کندن از رختخواب بسر می برند. برنامه های زیادی بر گوشی و گجت های خود دارند ولی بعد از مدتی ناامیدشان میکند. حالا فرض کنید این اتفاق در یک روز زمستانی که دل کندن از پتو و بالشت سخت تر و دردناک تر خواهد بود.

    annoying-alarm-840x420

    در اینجا ما سه اپلیکیشن Alarm  که با روش های خلاقانه و کمی البته خنده دار مطمئنن شما را به هر روشی بیدار خواهند کرد را معرفی میکنیم.

    SpinMe Alarm Clock

    SpinMe هم همانند سایر برنامه ها برای بیدار کردن شما با یک صدای بلند و لرزه های بی­ امان ویبره شروع میشود اما شما وقتی در تصمیم به خاموش کردن گوشی خود می گیرید داستان بیداری شما آغاز میشود.

    تنها راه انجام این کار نگه داشتن صاف گوشی در برابرتان وقتی شما هم صاف نشسته اید و حالا باید یک دایره­ی رسم شده بر روی گوشی را با انگشتتان آرام دور بزنید، اما نه یک بار بلکه دوبار. شاید در این وقت روز این کار بی شباهت به یک رقص ظریف نباشد آنهم بدون عجله و با فراغ بال. وقتی این برنامه بر روی گوشی شما نصب می شود  اولین چالشی که به فکر شما میرسد حل کردن این معماست و رها شدن از صدا و ویبره ی برنامه است.

    AndroidAlarmClocks-SpinMe

    این برنامه رایگان است و به صورت رایگان هم آپدیت میشود. اما در برنامه تبلیغات گنجاده شده که برای خلاص شدن از دست آنها شما باید ۹۹ سنت پرداخت کنید. برنامه ی جذاب و یک بازی ساده برای بیدار کردن شماست.

    Walk Me Up! Alarm Clock

    Walk Me Up! هیچ روشی بهتر از بلند شدن و راه رفتن شما برای بیدار شدن شما نیست. این برنامه از شما میخواهد بلند شوید و قدم بزنید. برنامه این امکان را به شما میدهد تا  تعداد قدم­هایتان را مشخص کنید ، البته با محدودیت . یعنی شما نمی توانید در تنظیات آن از ۵ مرحله کمتر در نظر بگیرید. حالا تصور کنید که بلند میشوید و شروع به راه رفتن میکنید. خب، شما به اندازه کافی از رختخواب خود دور شده اید و کاملا بیدارید.

    این برنامه آنقدر هوشیار است تا شما نتوانید با تکان دادن چه سریع و چه آرام ، از راه رفتن فرار کنید. در صورت تقلب برنامه از شما خواهد خواست تا اینکار خود را متوقف کنید و از نو برنامه مراحل تنظیم شده را  پیش رو خواهد گرفت. شما با نصب این برنامه در هر حالت مجبور به فاصله گرفتن از بستر خود خواهید شد.

    AndroidAlarmClocks-WalkMeUp

    نسخه ی لایت این برنامه رایگان است و برای خلاص شدن از دست تبلیغات آن شما باید ۹۹ سنت پرداخت کنید و در صوری که بخواهید ، نسخه­ حرفه ای آن ۱٫۹۹ دلار است. در نسخه حرفه ای شما بوسیله­ دکمه ­های صدا تنظیمات را برای آن مشخص کنید.

    Puzzle Alarm Clock

    اگر واقعن میخواهید بیدار شوید ، شما باید یک پازل حل کنید. یک پازل ساده که در ابتدای صبح ممکن است چندان ساده هم به نظر نیاید.  این پازل ها تغییر میکنند و گاهی سخت میشوند  گاهی محدودیت زمانی دارند و کاه با شرایط تغییر میکنند.

    حافظه­ برنامه به صورت کاملا هوشمند در انتخاب پازل­ها عمل میکند یعنی شما به ندرت خواهید توانست با استفاده از مرور بازی­های گذشته جای رنگ­ها و قطعات را در تصاویر نمایش داده شده بر روی صفحه در یک نگاه حدس بزنید.  برنامه در میان پازل­ها بازی­های ریاضی نیز گنجاده است که بر خلاف چیزی که به نظر میرسد ساده­ ترین بخش از این برنامه محسوب می شوند.

    AndroidAlarmClocks-Puzzle-Alarm

    هوشمندی برنامه از نحوه تایپ کردن شما و سرعت عملتان به وضعیت خواب و بیداری شما پی میبرد. اما مهمترین بخش برنامه حل پازل است که با استفاده از انتخاب تصادفی تصاویر از میان عکس­های شما در حافظه­ گوشی و به چالش کشیدن شما حل آنها ، سعی در بیدار کردن شما دارد.

    برنامه این امکان را به شما میدهد که به جای همه­ این بازی­ها با استفاده از تگ کردن یک برچسب NFC   و یا تکان دادن (shaking ) گوشی خود به تعداد معین و یا حتا با عکس گرفتن از یک QR code  آلارم گوشی خود را خاموش کنید.

    اگر شما جز آن دسته از آدمهایی هستید که نسبت به صدا و لرزش گوشی عکس العمل نشان نمی دهند این برنامه میتواند با روشن کردن فلش گوشی شما و یا تنظیم آن برای کم کردن مقدار معینی به ازای هربار در خواب ماندن کاری بکند شما برای خالی نشدن جیب­تان هم که شده بیدار شوید. و اگر همه­ این ها کافی نیست برنامه با تنظیم شدن برای فرستادن پیامکی به شخصی که شما در نظر گرفته ­اید او را از خواب ماندن شما آگاه میکند تا شاید با یک پارچ آب که بر روی سر شما خالی می شود این­ بار جای گرم و نرمتان را رها کنید.

    منبع : mashable

اعلام تغییر زمان و مکان تشييع همايون سرطلايی+عکس گواهی فوت

Modir بازدید : 367 سه شنبه 17 فروردین 1395 : 13:50 نظرات (0)

اعلام تغییر زمان و مکان تشييع همايون سرطلايی+عکس گواهی فوت

  • اعلام تغییر زمان و مکان تشييع همايون سرطلايی+عکس گواهی فوت

    اعلام تغییر زمان و مکان تشييع همايون سرطلايی+عکس گواهی فوت

    اعلام تغییر زمان و مکان تشييع همايون سرطلايی

    همایون بهزادی پیشکسوت ارزنده پرسپولیس که در ساعات اولیه بامداد روز جمعه در منزل شخصی اش واقع در میرداماد درگذشت در روز دوشنبه تشییع میشود. همايون بهزادی فوتبالیست پرسپولیسی ملقب به سرطلايی که قرار بود روز شنبه برگزار گردد به روز ديگري موکول شد.به گزارش پارس ناز همایون بهزادی سرطلایی فوتبال ایران و پرسپولیس بامداد جمعه 2 بهمن 94 در سن 74 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.

    پس از اعلام خبر درگذشت فوتبالیست مشهور همايون سرطلايي توسط دکتر محمد زادمهر از منزل مرحوم اعلام کرد در جلسه‌اي که با حضور بزرگان پرسپوليس مثل آقايان کاشاني، پروين، آشتياني، استيلي، جاسميان و دوستان ديگر برگزار شد، مقرر شد در صورت تاييد و صدور مجوز مراسم تشييع جنازه ايشان از مقابل ورزشگاه شهيد شيرودي و با زدن دور افتخار در زمين اين ورزشگاه برگزار مي‌شود و در صورت عدم کسب مجوز اين مراسم از ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

    در همین رو تصویری از گواهی فوت همایون سر طلایی فوتبال ایران منتشر شده است :

    اعلام تغییر زمان و مکان تشييع همايون سرطلايی+عکس گواهی فوت

    درحالي که اعلام شده بود مراسم تشييع پيکر ان مرحوم روز شنبه از ورزشگاه شهيد شيرودي انجام خواهد شد اما براساس اعلام خانواده مرحوم همايون بهزادي اين مراسم به روز دوشنبه موکول شده است.

    ضمنا بنا بر تصمیمات اتخاذ شده به گزارش پارس ناز مراسم بزرگداشت ايشان در روز چهارشنبه 7 بهمن از ساعت 14 در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد. همايون بهزادي در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا دفن خواهد شد جايي که به پيشنهاد و ابتکار او در سال 1380 براي تدفين قهرمانان و نام‌آوران ورزش توسط سازمان بهشت زهرا تدارک ديده شد.

    مطالب مرتبط:

    عکس واکنش چهره ها به درگذشت همایون بهزادی

    همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات

    تصاویر چهره‌های مشهور در مراسم تشییع رضا احدی + فیلم

    بازیکن مشهور استقلال درگذشت + عکس

     

جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت (عکس)

Modir بازدید : 268 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 13:19 نظرات (0)

جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت (عکس)

  • جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت (عکس)

    جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت (عکس)

    جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت

    این ماشین جدید شرکت آئودی شتابی 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت این اتومبیل تنها 3.6 ثانیه زمان می‌برد و در نهایتاً اتومبیل سرعتی معادل با 310 کیلومتر بر ساعت خواهد داشت که در نظیر ماشین شرکت های دیگر امتیاز خوبی از این لحاظ گرفته شده است.

    به گزارش تالاب وزن این اتومبیل شیک و استایلیش برابر با 1527 کیلوگرم است و از این‌رو نسبت قدرت به وزن تولیدی آن معادل با 2.9 کیلوگرم بر اسب بخار می‌باشد و این موضوع بدین معناست که این اتومبیل قابلیتی همانند اتومبیل‌های سوپر کار دارد و همان‌گونه که میدانید اتومبیل‌های دسته‌ی سوپر کار قابلیت‌های سرعتی فوق‌العاده‌ای دارند.

    جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت (عکس)

    برای تولید قدرتی معادل با 518 اسب بخار, موتور این اتومبیل مجهز به سیستم توربوشارژر عظیم و قدرتمندی بوده که دارای قابلیت افزایش نسبی فشار تا 1.5 برابر و اینترکولر بخصوص و اصلاح شده ای می‌باشد. به گفته‌ی کمپانی آئودی موتور این اتومبیل به صورت کاملاً تقویت شده بوده و سیستم اگزوز آن به صورتی طراحی شده که حداکثر میزان بازده و خروجی را داشته باشد

    همچنین پوشش موتور این اتومبیل از جنس الیاف‌های پلیمری کربن (CFRP) تقویت شده است. گیربکس این اتومبیل از نوع اس ترونیک (S Tronic) هفت مرحله‌ای می‌باشد که قدرت تولیدی موتور را به هر چهار چرخ اتومبیل انتقال می‌دهد (استفاده از سیستم Quattro AWD).

    جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت (عکس)

    در بخش‌های کناری این اتومبیل گلگیرها و باله‌هایی به سبک آئودی کواتروی کلاسیک و RS4 آوانت امروزی قرار دارد. پو سته آینه‌های جانبی و درپوش باک سوخت نیز از روی مدل‌های مسابقه‌ای آئودی برداشته شده‌اند. در انتهای خودرو هم یک دیفیوزر بزرگ به چشم می‌خورد.

    به گزارش مجله تالاب از نظر طراحی داخلی این اتومبیل مجهز به صندلی‌های اسپرت مسابقه‌ای به رنگ سیاه نشانگرهای با زمینه مشکی و اعداد سفید و نشانگرهای قرمز می‌باشد که طراحی و ظاهر بسیار منحصربه‌فرد و شیکی را به این اتومبیل بخشیده است.

    جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت (عکس)

    جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت

    همچنین دو دکمه‌ی مجزا بر روی فرمان اسپرت این اتومبیل تعبیه شده است که قابلیت انتخاب حالت بخصوص آئودی درایو و همچنین خاموش-روشن کردن موتور را برای راننده به وجود می‌آورد.

    پیش‌ نمایش اتومبیل جدید آئودی A3 کلاب اسپرت کمپانی آئودی طی رویداد Wörthersee امسال در ریفنیتس اتریش در تاریخ 28 الی 30 ماه می امسال اتومبیل A3 کلاب اسپرت کوآترو را ارائه می‌نماید.

    جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت (عکس)

    همانند اتومبیل آئودی سدان S3 این اتومبیل هم مجهز به موتور TFSI پنج سیلندر توربوشارژ با حجم 2.5 لیتر و با قدرت تولیدی معادل 518 اسب بخار و گشتاوری معادل با 600 نیوتن متر بین دور موتور 2300 الی 6000 دور در دقیقه می‌باشد.

    جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت (عکس)

    منبع:talab.ir

بیوگرافی جامع هانیه غلامی +چند عکس

Modir بازدید : 399 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 12:26 نظرات (0)

بیوگرافی جامع هانیه غلامی +چند عکس

  • بیوگرافی جامع هانیه غلامی +چند عکس

    بیوگرافی جامع هانیه غلامی +چند عکس

    عکس های زیبا و بیوگرافی جامع هانیه غلامی هانیه غلامی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۷۳٫بازیگری را در کودکی شروع کرد اما اولین بازی جدی او در فیلم (یکی میخواد باهات حرف بزنه)به کارگردانی منوچهر هادی است.

    درباره هنرمند :
    بازیگری را با فیلم سینمایی (یکی میخواد باهات حرف بزنه) ساخته منوچهر هادی شروع کرد.فیلم (اصلا جور در نمیاد) محصولی از رسانه و سریال روبیک نیز از دیگر کار های وی می باشد .

    او دارای مقام سوم استان تهران در رشته کاراته است و مسلط به زبان های انگلیسی و هندی می باشد ، هم اکنون دانشجوی رشته ی روانشناسی بالینی در دانشگاه تهران-مرکز است ،او از کودکی علاقه زیادی به رشته روانشناسی و بازیگری داشته و به گفته ی خودش بعد از چندین بار تست دادن برای نقش های متفاوت بالاخره در فیلم منوچهر هادی از بین چند صد نفر دختر هم سن و سال خودش پذیرفته شد و تنها مشکل ان زمان او اضافه وزنش بود که موفق شد در طی ۱ ماه ۱۰ کیلو وزن کم کند تا به نقشش نزدیک تر شود و به فیلمبرداری برسد

    بعد از اکران فیلم ( یکی میخواد باهات حرف بزنه ) در جشنواره فیلم فجر سال ۹۰ و در اکران های عمومی نظرات بسیار خوبی از سوی منتقدانی نظیر خسرو نقیبی در برنامه ۷ شبکه ۳ سیما و نظرات عموم راجع به اولین بازی او داده شد ، وی از سوی خانه شهریاران جوان دارای تندیس ارمغان اهدا می باشد

    او تاکنون در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده و به گفته ی خودش فیلم بسیار میبیند و مطالعه زیادی حول محور بازیگری فیلمنامه نویسی و حتی کارگردانی دارد ، وی تجربه نمایشنامه خوانی اش را با نمایشنامه ( رقص کاغذ پاره ها ) اثر محمد یعقوبی شروع کرد و صدا پیشگی نیز از دیگر علایق او به حساب می اید او تاکنون راوی فیلم کوتاه درخت زندگی به کارگردانی لادن سلیمانی بوده است و صداپیشگی فیلم جواد و فرشته به کارگردانی محسن افشانی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

    بیوگرافی جامع هانیه غلامی +چند عکس

    بیوگرافی جامع هانیه غلامی +چند عکس

    بیوگرافی جامع هانیه غلامی +چند عکس

    بیوگرافی جامع هانیه غلامی +چند عکس

تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

Modir بازدید : 312 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 11:29 نظرات (0)

تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

  • تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    صبح امروز دوشنبه چهره های ورزشی ،علاقه مندان به فوتبال و آحاد مردم، سرطلایی فوتبال ایران را به سمت آرامگاه ابدی اش بدرقه کردند . به گزارش پارس ناز مراسم تشییع جنازه همایون بهزادی پیشکسوت فوتبال ایران صبح امروز با حضور اهالی فوتبال و دوستداران این چهره ورزشی برگزار شد. در این مراسم بازیکنان و کادر فنی تیم های استقلال و پرسپولیس و بسیاری از چهره های مطرح فوتبال کشورمان همچون محمد دادکان، امیر قلعه نویی، علی دایی، علی کریمی، علی پروین، نصرالله عبداللهی، احمدرضا عابدزاده و… حضور داشتند.

    همایون بهزادی در خانه ابدی آرام گرفت.پیکر زنده یاد همایون بهزادی در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد. پیکر زنده یاد همایون بهزادی که صبح امروز (دوشنبه)، با حضور گسترده مردم و مقامات در ورزشگاه شهید شیرودی تشییع شده بود، پس از انتقال به بهشت زهرا در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

    فیلم این مراسم را نیز در لینک زیر میتوانید ببینید :

    cdn.yjc.ir/files/fa/news/1394/11/5/4058347_549.mp4

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    تصاویر چهره ها در تشییع همایون بهزادی

    مطالب مرتبط:

    اعلام تغییر زمان و مکان تشييع همايون سرطلايی+عکس گواهی فوت

     عکس واکنش چهره ها به درگذشت همایون بهزادی

    همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات

    بازیکن مشهور استقلال درگذشت + عکس

شیر برای سلامتی استخوانهایتان ضرر دارد

Modir بازدید : 276 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 5:45 نظرات (0)

شیر برای سلامتی استخوانهایتان ضرر دارد

  • شیر برای سلامتی استخوانهایتان ضرر دارد

    شیر برای سلامتی استخوانهایتان ضرر دارد

    شیر برای سلامتی استخوانهایتان ضرر دارد

    باورتان میشود روزی بشنوید شیر پاستوریزه نه تنها کمکی به سلامتی استخوانهایتان نمیکند بلکه باعث پوک شدن انها میشود ؟!!اگر چه تا به امروز دامداران همیشه از فواید شیر برای استحکام استخوانها میگفتند اما گویا مطالعات اخیر دانشمندان چیزی بر خلاف این را نشان میدهد !! به گزارش پارس ناز تحقیقات و مطالعات نشان مي دهد مصرف برخي از لبنيات پاستوريزه همچون شير موجب نابودي استخوان‌ها از داخل بدن مي‌شود.پس  اگر استخوان‌هايتان را دوست داريد، شير نخوريد !

    شير تنها نوشيدني است که به شدت مصرف آن به کودکان توصيه مي‌شود در حالي که همين شير پاستوريزه ممکن است به بدن کودکان صدمه بزند. نوشيدن شير پاستوريزه و يا ساير محصولات لبني آن‌طور که صنعت لبنيات جلوه مي‌دهد براي سلامتي استخوان‌ها و سلامتي عمومي افراد خوب نيست.

    صنعت لبنيات در 50 ساله اخير به شدت تلاش کرده است تا مردم را متقاعد کند که محصولات لبني پاستوريزه همچون شير يا پنير سطح کلسيم آن‌ها را افزايش مي‌دهد که اين ادعا کاملا اشتباه است.

    در واقع فرآيند پاستوريزاسيون تنها کربنات کلسيم توليد مي‌کند که بدون وجود عامل کي‌ليت نمي‌تواند به سلول‌ها راه يابد و به همين دليل بدن براي جذب کربنات کلسيم به خون، کلسيم استخوان‌ها و بافت‌هاي خود را مي‌کشد و در نهايت بدن دچار پوکي استخوان و ساير مشکلاتي از اين دست مي‌شود. علاوه بر اين، لبنيات پاستوريزه حاوي مقادير کمي منيزيم براي جذب کلسيم است.

    تحقيقي که در مجله پزشکي بريتانيا منتشر شد و بر روي هزاران فرد سوئدي انجام شد نشان داد که شير گاو مي‌تواند تاثيري منفي بر سلامتي داشته باشد به خصوص اگر به مدتي طولاني مصرف شود. اين تحقيق که بر روي 61433 زن بين 39 تا 74 سال براي 20 سال و 45339 مرد در همان محدوده سني براي 11 سال انجام شد نشان داد که هرچه بيشتر افراد شير گاو نوشيده‌اند، بيشتر امکان داشته است که به پوکي استخوان يا شکستگي يا ترک‌خوردگي استخوان دچار شوند.

    مطالب مرتبط:

     نوزاد از کی میتواند شیر گاو مصرف کند

    دندا‌ن‌های شیری سالم، تكلم زیبا

    کدام نوع شیر برای شما مناسب تر است..؟

    فواید پودر سنجد برای پوکی استخوان

    به کمک 10 قدم از پوکی استخوان دور شوید +عکس

مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

Modir بازدید : 217 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 4:45 نظرات (0)

مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

  • مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل جدید ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    عکس ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

    مدل های جذاب و متفاوت از ساعت های اسپرت زنانه

فال روزانه یکشنبه 18 بهمن 1394

Modir بازدید : 183 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 3:54 نظرات (0)

فال روزانه یکشنبه 18 بهمن 1394

  • فال روزانه یکشنبه 18 بهمن 1394

    فال روزانه یکشنبه 18 بهمن 1394

    فال روزانه یکشنبه 18 بهمن 1394

    فال روزانه 18 بهمن متولدین فروردین ماه

    اگر دیروز روز بسیار بدی را گذرانده‌اید یا دیشب اصلا نتوانستید خوب بخوابید و شب آرامی‌نداشتید خیالتان راحت باشد؛ امروز اوضاع بهتر خواهد شد. به هر حال امروز روزی است که شما می‌توانید با احساسات تان کنار بیایید؛ به خاطر اینکه این بهترین کاری است که می‌توانید بکنید؛ چرا که اگر آنها را انکار کنید در موقعیت بدی قرار خواهید گرفت. از شرایط سخت و دشوار فقط به این خاطر که موقعیت ناجوری است فرار نکنید. از شجاعت ذاتی خود مطمئن شوید و بعد از اینکه احساسات تان سد راه تان شدند آنها را مدیریت کنید؛ پس صبر نکنید تا اوضاع بهتر شود؛ حرکت کنید.

    فال روزانه 18 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

    امروز قادر هستید درعالم رویا از سرزمین هایی دیدن کنید که هرگز در عالم واقعیت آنها را مشاهده نکرده‌اید. تفاوت بین دنیای درونی و بیرونی شما باعث می‌شود که این روزها دچار آشفتگی و پریشانی شوید و شما زمانی می‌توانید وظایف تان را به خوبی انجام دهید که زندگی تان دچار آشفتگی و پیچیدگی کمتری باشد. به هر حال بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به زور تلاش نکنید تا این دو واقعیت زندگی تان را نادیده بگیرید. سعی کنید آنها را با هم بپذیرید. اگر بتوانید براحتی بر احساسات خود کنترل داشته باشید، روزتان بسیار زیبا و جذاب خواهد شد. پس سعی نکنید تا احساسات خود را بر مبنای اتفاقاتی که معلوم نیست بیفتد یا نه، بنا کنید.

    فال روزانه 18 بهمن متولدین خرداد ماه

    شما از انجام دادن کارهایی را که پشت سر هم برایتان بوجود می‌آیند خسته شده‌اید، خوشبختانه، با تمرکز به روی اهداف بلند مدت خود می‌توانید قدر و ارزش لحظه حال را دریابید. اما این کار می‌تواند یک سیاست کاملا ماهرانه و در عین حال فریبنده باشد چرا که درست نیست که آنچه اکنون اتفاق می‌افتد را نادیده بگیرید. بین کارهای که الان در دست انجام دارید و کارهایی که قبلا شروع کرده بودید تعادل برقرار کنید و اگر طرحی به سرانجام نرسید آن را برای مدتی رها کنید تا بعدا سر فرصت به آن بپردازید. بهترین کار برای پیشبرد کارهایتان این است که به موقعیت‌های موجود واکنش نشان دهید و مطمئن باشید که به هدف تان خواهید رسید.

    فال روزانه 18 بهمن متولدین تیر ماه

    بازگشت ماه به نشان حساس شما بدون شک می‌تواند تمام رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند، اما نیازی نیست که شما کار خود را رها کنید. شما می‌دانید که کمبود اعتماد به نفس شما از ترس‌های قدیمی‌تان سرچشمه می‌گیرد و ربطی به اوضاع و احوال کنونی شما ندارد ولی خاطر جمع باشید که همه چیز براحتی حل خواهد شد. اگر شما برای کنترل کارها و اوضاعتان درگیر هستید، این پیچیدگی باید کمی حل شود و به جای پناه بردن به احساسات تان آنها را رها کنید و بگذارید به حال خود شان باشند.

    فال روزانه 18 بهمن متولدین مرداد ماه

    شما امروز پشت آن لبخندی که بر چهره دارید مشکلی را پنهان کرده‌اید و مایل نیستید که احساسات واقعی تان را برای کسی آشکار کنید. به نظر می‌رسد نیازمند زمان بیشتری هستید تا بتوانید احساسات تان را با موقعیت هماهنگ سازید. شما در خفا و پنهانی بهتر می‌توانید اجازه دهید آنها دوره خود را بگذرانند و همه چیز به روال گذشته باز گردد. متاسفانه مجبورید که تا زمانیکه به امور شخصی و درونی تان می‌پردازید به وظایف اجتماعی که دارید نیز عمل کنید. شما به خوبی می‌دانید چه زمانی باید پیشرفت خود را به اطلاع دیگران برسانید و آنها را در موفقیت خود سهیم کنید.

    فال روزانه 18 بهمن متولدین شهریور ماه

    ممکن است بعضی اوقات درباره زمان بندی که برای روز خود دارید مراقب و هوشیار باشید اما بهر حال ممکن است بخواهید این شلوغی و آشفتگی را به پایان برسانید. اگر زمانی احساس کردید که نیاز دارید کمی‌خلوت کنید و تنها باشید کار دلخواه خود را انجام دهید. مراقبت از روح و روان خود بسیار مهمتر از انجام وظایف اجتماعی است. اگر از خودتان مراقبت نکنید دیگر چیزی ندارید که به دیگری پیشکش کنید. پس مراقب خودتان باشید!

    فال روزانه 18 بهمن متولدین مهر ماه

    ممکن است امروز بخواهید از دیگران مواظبت کنید، حتی ممکن است آرزو کنید کاش شما تنها کسی بودید که می‌توانستید دیگران را تربیت کنید. بسیار سخت است که بخواهید احساسات خود را کنار بگذارید و کاری را که دیگران ازتان انتظار دارند را انجام دهید، زمانی که کاری را شروع می‌کنید می‌بینید راحت تر به نظر می‌رسد. به خاطر اینکه شما به قدر کافی حساس هستید که کاری را قبل از اینکه کسی از شما بخواهد انجام دهید. فقط در این فرایند و پیشرفت خود را فراموش نکنید.

    فال روزانه 18 بهمن متولدین آبان ماه

    امروز آرزوهای بزرگی در سر دارید و خوش بینی ذاتی که همیشه همراه شما است باعث می‌شود بتوانید اهداف تان را به مرحله عمل برسانید. البته شما نیاز دارید که با انجام کارهای لازم کنار بیایید. اما رفتار مثبت شما می‌تواند بین شما و تمام مردم دنیا تفاوت ایجاد کند. اگر به خود تان اعتماد داشته باشید از اینکه می‌بینید در راهی که برای رسیدن به اهداف تان در پیش گرفته‌اید به هیچ مانعی برخورد نمی‌کنید متعجب خواهید شد.

    فال روزانه 18 بهمن متولدین آذر ماه

    اگر شما درگیر مسئله مالی با دیگران هستید امروز درصدد دفاع از موقعیت خود برمی‌آیید. خوشبختانه به نظر می‌رسد این درگیری تبدیل به مشکل بزرگی نمی‌شود اما شما باید به عمق ماجرا پی ببرید و از سطوح ظاهری آن بگذرید تا به عمیق ترین معنی آن دست یابید. اگر این کار را نکنید، آتش زیر خاکستر باقی مانده و بعدها دوباره شعله ور خواهد شد. به یاد داشته باشید بهتر است که مشکلات الان خود را نشان دهند تا بعدا؛ زیرا اکنون زمان کافی برای حل آنها دارید!

    فال روزانه 18 بهمن متولدین دی ماه

    شما سعی می‌کنید که از ایجاد یک درام احساسی جلوگیری کنید اما شاید الان ارزشی نداشته باشد که برای دوری از آن تلاشی بکنید. اگر بتوانید مقاومت درونی خود را پشت سر بگذارید ممکن است از اینکه می‌بینید تغییر رفتار شما بسرعت نتیجه داده و پی آمد خوشایندی داشته است متعجب شوید. فقط به خاطر اینکه احساسات شخصی از نزدیکان تان فقط ظاهری است و انسان دو رویی است ناراحت و آزرده نشوید ؛ به یاد داشته باشید که این مشکل شما نیست.

    فال روزانه 18 بهمن متولدین بهمن ماه

    به نظر می‌رسد شما امروز با احساسات خود درگیر شدیدی داشته باشید به خاطر اینکه به نظر می‌رسد در گذشته زیادی ریسک کرده‌اید. با این وجود،‌ شما می‌توانید بوسیله آنچه که در ذهن دارید در مسیرتان راهنمایی شوید. اگر نیازهای شما برآورده نشدند شما ممکن است تردید کنید که آیا بهتر است آنها را داشته باشید یا نه و این آسیب پذیری شما را می‌رساند. از کار به عنوان راهی برای فراموش کردن احساسات تان استفاده نکنید. در نهایت، در تماس بودن با کارهای ملایم و شیرین می‌تواند احساس انزوا و گوشه گیری شما را کاهش دهد.

    فال روزانه 18 بهمن متولدین اسفند ماه

    ممکن است احساس کنید که امروز بسیار سرزنده و شاد هستید، اما الان مردد هستید که‌ آیا ترس از پذیرفته نشدن را نشان بدهید یا خیر. به جای اینکه در میان عده زیادی از مردم وانمود کنید که دارای اعتماد به نفس زیادی و در میان آنها شاد و خرم هستید، سعی کنید زمان فراغت تان را با یکی دو تا از دوستان نزدیک تان بگذرانید. سر و صدای کمتر در محیط پیرامون تان باعث می‌شود تا کودک درون تان ناخودآگاه از درون تان بیرون بیاید و شروع به بازی و تفریح کند.

جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

Modir بازدید : 243 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 0:44 نظرات (0)

جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

  • جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

    مـــادر
    تمام زندگیم درد مــیکند
    دلــــم نوازش های مــــادرانه میخواهد

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

     

    مادری که در کهنسالی با اینهمه درد و بیماری ،
    وقتی می بینه هیچکس دردشو باور نداره ، با خودش میگه ” حتمأ ” من خوبم ” و سعی میکنه با کمر خمیده و پای لنگش ادای آدمای سالمو در بیاره .
    قدرشونو بدونیم تا وقتی هستند . زمان خیلی زود ” دیر ” میشه !!!

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

     

    دغدغهء روزمره ام ، بودن توست !
    نفس کشیدنت ..
    ایستادنت ..
    خندیدنت ..
    “مــــــــــادرم”
    تو باشی و خدا
    دنیا برایم بس است …

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

     

    مادر، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا.
    آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد ، عرش خدا به لرزه درمی‌آید.
    و همه‌ی فرشتگان سکوت می‌کنند تا زیباترین سمفونیِ هستی را بشنوند:
    لالایی مادر

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

     

     امروز با شاخه گلی سرخ ودستانی لرزان به دیدارت می آیم
    این اشک های من از سردلتنگی است
    دلتنگی برای بوسه زدن بر دستهای مهربانت
    کاش بودی…

    امروز دلم آتش گرفت ودوباره جای خالیت را حس کردم
    می دانم جای تو خوب است
    وفرشته های آسمان امروز را برایت جشن می گیرند

    آخر میدانم که بهشت زیر پای توست….
    کاش فقط امروز نگاهت را داشتم
    خدایا کاش فقط یک بار دیگر
    آغوشش را داشتم

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

     

    میدونی دلتنگی یعنی چی؟
    دلتنگی یعنی اینکه: بشینی به خاطراتت با مادرت فکر کنی ..
    اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت ..
    ولی چند لحظه بعد …
    شوری اشکهای لعنتی ، شیرینی اون خاطره ها رو از یادت ببرند

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

     

    چشم من بیا من رو یاری بکن
    گونه‌هام خشکیده شد کاری بکن
    غیر گریه مگه کاری می‌شه کرد
    کاری از ما نمیاد زاری بکن
    اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد
    تا قیامت دل من گریه می‌خواد

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

     

    بچه که بودم دلم به گرفتن گوشه چادر مادرم و رفتن به بیرون خوش بود
    اکنون بزرگ شده ام مادرم را می خواهم , نه برای گرفتن گوشه چادرش
    می خواهمش که با گوشه چادرش اشکهایم را پاک کنم.
    نه اینکه دلم خوش شود که می دانم نمی شود !
    شاید آرام بگیرد با بوی خوش چادر مادرم

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

     

    در دو چشم تو خدا جا دارد / عشق با چشم تو معنا دارد
    مادرم چشمه ی احساس تویی / عطر خوشبوی گل یاس تویی

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

     

     نبودنِ تــو
    فقط نبودنِ تو نیست
    نبودنِ خیلی چیزهاست…
    کلاه روی سَرمان نمی‌ایستد!
    شعر نمی‌چسبد…
    پول در جیب‌مان دوام نمی‌آورد!
    نمک از نان رفته!!!
    خنکی از آب………….
    ” ما بی‌تو فقیر شده‌ایم ” مادر….

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

     

    کاش بودی سرم را روی شانه هایت می گذاشتم و می بوسیدمت
    وقتی بودی آنقدر بزرگ نبودم
    وقتی هم که رفتی بزرگ نشدم
    دستهایم سرد است
    کاش بودی دستم را میگرفتی
    کجایی؟

    شنیدم بهشت هم برایت کم است
    خوش به حالت
    کاش من را هم میبردی
    دلم برایت تنگ است
    همیشه عاشقت هستم
    شبها به خوابم بیا مثل هر شب
    دوستت دارم مادر

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    رمز من و عشق، نام زیبایت بود
    جنت، فرشی به زیر پاهایت بود
    روزی که تو را شناخت ناباوری ام
    افسوس که زندگی منهایت بود

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ “ﮐﻢ ﮐﻢ” ﺍﺗﻔﺎﻕ میفته ﭘﺲ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ “ﯾﻬﻮ” ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﺸﯽ ﮐﻪ خیلی ﺩﯾﺮ شده واسه دوست داشتن مادرت.

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

    جملات احساسی به یاد مادر

    متن و نوشته یادبود مادران از دست رفته

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
    ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
    ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
    ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
    ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
    ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    تنها بهانه ام برای روزهای زرد و خیس
    نگاه خدا و دست های تو بود

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    مــــادر که بود، همه بودند
    بند رخت پر بود از پوست زندگی

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    متن و نوشته یادبود مادران از دست رفته

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    بی تو نفس کشیدنم، عمر تباه کردن است…

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

    جملات عاشقانه

    میدونی دلتنگی یعنی چی؟
    دلتنگی یعنی اینکه بشینی به خاطراتت با مادرت فکر کنی
    اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت ولی چند لحظه بعد…
    شوری اشکهای لعنتی، شیرینی اون خاطره ها رو از یادت ببرند.

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    اتفاقهایی هست که حسرت آن تا همیشه باقی میمانند مثل حسرت یک بار دیگر بوسیدن دستان مادر

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    متن و نوشته یادبود مادران از دست رفته

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    زمين باير دل را نهال عشق مي كارم
    به پايش هر شب و هر روز سيل اشک مي بارم
    از آن سرمست يک روزي درختي مي شود سرسبز
    كه بر آن حک كنم مادر هميشه دوستت دارم

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    تو از قبله من گرفتی خدارو
    کجایی بیینی یه شب حال مارو

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    اگه فكرت گذاشت فراموشت ميكنم

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    متن و نوشته یادبود مادران از دست رفته

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    وقتی به جای کلاغ در آن بازی کودکانه گفتم: مامان پـر؛ خندیدی و گفتی: من که پر ندارم!!!
    بزرگتر که شدم فهمیدم، تو هم پر داشتی…

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    وقتی که رفتی بهار بود و از آن روز که رفتی بهار رفت.

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    نبودن هایى هست که هیچ بودنى جبرانشان نمیکند و آدمهایی هستند که هرگز تکرار نمیشوند و تو آنگونه ای مـــــــــــــــادر

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    متن و نوشته یادبود مادران از دست رفته

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    یه روزی میاد که بعدش دیگه مهم نیست فردایی در کار هست یا نه
    اون روز روزیه که مادرت پیشت نیست.

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    کودک که بودم وقتی زمین میخوردم مادرم مرا میبوسید و تمام دردهایم از یادم میرفت
    دیروز زمین خوردم ولی دردم نیامد اما به جایش تمام بوسه های مادرم یادم آمد.

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    کاش باشی و بتوان شامه پر کرد از بوی تو، ای شب بوی شبهای بی بوی من
    کجایی ای منِ من؟
    کجایی ای من تا جانی دوباره بخشی این من را؟
    بی تو این من تهی است، هیچ است و پوچ
    با تو این من، من است
    آری با تو ای مادرم…

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    متن و نوشته یادبود مادران از دست رفته

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

     

    یکی می آید یکی می رود و این قانون بقای زندگیست
    اما تو که رفتی هیچکس نیامد
    انگار قانون بقا هم پوچ است وقتی تو نیستی.

     

     

    جملات زیبا و احساسی به یاد مادر (2)

    لمس دوباره دستانت آرزوست…

     

     

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 658
  • بازدید سال : 15,133
  • بازدید کلی : 63,674
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین